دوستهای با معرفت

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



دوستهای با معرفت

سلام عزیزانم 

ی چند روزی شاید نتونم بیام میخوام دوستای با معرفتمو بشناسم..............

نظرام بالا بره دوباره میمااااااااااااا .




چـقـــ ــدر خـوبــهــ . . .

یـکـــ ـی بـــ ـاشـهـ ..

یـکــ ـــی بـــ ــاشـهـ کـــه بـغـلـتـــ کـنــــهـ . . .

سـرتـــ ــو بـــ ــزاری روی قلبش...

آرومــ ـتــ کـنــ ــــهــ . . .

حـُــ ــرم نـفـس هــ ـــاش تـنـتـــ ُ داغ کـنــ ـــهــ . . .

عـطـر دسـتـــ ــاش مـوهـاتــ ـــو نـوازش کـنــ ـــهــ . . .

چـقــ ـــدر خـوبــ ــهــ . . .

چـقـــ ـدر خـوبـــ ـهـ کــ ــهـ آرومـ دمـ گـوشـ بــگــ ـــهــ ...

عزیــ ـزمــ دوستـــ دارمـــ ....

چــهـ زیبـ ـاستــ ـ وقتـ ـی میفهمــ ـی

کســـ ـی زیــر ایـن گنــبد کبــود

انتظــارتــ ـ را میـکشـــــد

چــهــ شیــــــرین اســـــتـ

طعــمــ ـ پیامکــ ـی کــهــ میگـــوید :

” کجـــ ــایـی” …..؟


دوستت دارم عشق من 


 

یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...


همین که دستت رو آروم بگیره.....


یه فشار کوچیک بده.....


این یعنی من هستم تا آخرش.....


همین کافیه




خـسـتـه‌تـر از آنـم


کـه لـیـوانـی چـای

آرامـَم کـنـد

آغـوش ِ گـرم ِ تـو را مـی‌خـواهـم... 

 

 

 

دُختـــَر اَست دیگـَر...

 

 

گـــآهـے دلَش مے خـوآهـَد

 

 

بَهـــآنـﮧ هـآے اَلَڪے بگیــرَد

 

 

بـﮧ هَوآے آغــُوش تــو

 

 


شـآنـﮧ هـآے تــُو

 

 

 

ڪـﮧ بَعـــد تــ ُــو آرآم

 

 

خیلــے آرآم

 

 

دَر گــوشَش زِمزِمــﮧ ڪُنے

 

 

ببین من عـآشـقـتَـم♥



میدونی بهشت کجاست؟ 

یه فضای چند وجب در چند وجب

بین بازوهای کسی که دوستش داری



فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے ...!

یا ...

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!





♥♥من دیوانه ی آن لحظه هستم که تودلتنگم شوی♥♥



♥♥ومحکم درآغوشم بگیری♥♥



♥♥ومراشیطنت وارببوسی♥♥



♥♥ومن نگذارم♥♥



♥♥عشق من♥♥

♥♥بوسه بالجبازی بیشترمیچسبد♥♥





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





27 آبان 1394برچسب:, ساعت 6:6 توسط ♀yeg@ne♀